07 diciembre 2007

domingo navarro, probablement el millor tercer



És Domingo Navarro. Probablement el millor tercer de tota la toreria actual. Un home, un torero, que viu la festa amb intensitat i amb completa dedicació. És valencià, viu en Alzira i és banderillero. Té un mestre i és Luis Francisco Esplá. Diu que anar en la cuadrilla del d'Alacant és diferent a qualsevol altra cosa i sense dubte, on més ha crescut com a torero.

Domingo Navarro viu qualsevol vesprada fins el seu últimin detall. Sempre al quite, dins i fora del carrero atent als moviments del bou. Vistós i fàcil banderiller, certer amb la puntilla. Una correguda amb ell entre les cuadrilles es viu d'altra manera.

Moltes vegades ha sigut ell qui ha donat importància a una vesprada de bous. Capaç de trencar la monotonia d'una jonecada, d'acompanyar a l'amic i triomfar a Bilbao amb discreció.

3 comentarios:

Maras dijo...

Hola!
Me alegra mucho encontrar el presente comentario. A mi parecer Domingo Navarro es el mejor torero de plata que existe actualmente; y de su persona puedo decir: ole con ole, y olé, y olé...

jocaro dijo...

Hola que tal?, sin ningun animo de ofender y mas alla del torero, no les da un poco de lastima el pobre toro, por que torturarlo de esa manera hasta que el pobre animal, agonizante, termine tendido en la arena, si , ya se que es parte de su cultura pero es verdaderamente terrible, es como si a uno le clavaran clavos en la espalda hasta morirse....

Unknown dijo...

jocaro, no es así. a primera vista, tal vez. lo complicado ya es profundizar. pero pasa que éste no es el espacio para este tipo de discusiones. he colgado tu comentario porque no es ofensivo. gracias por la visita y ánimo con tu recién inaugurado blog sobre argentina.

un saludo.